neděle 12. prosince 2010

Něco pod smrček

S předvánočními tipy na dárky se roztrhnul pytel. Hodně lidí Vánoce vysloveně drtí, ale jenom rebelové v adventu nevytáhnou paty do nákupních center v reálném nebo virtuálním prostředí. A protože po stromečkem nemůžeme bez papírů na hlavu rozdávat rohlíky, budu i já otravovat se svými nápady. Na druhou stranu moje tipy nejsou praktické - ať už z hlediska použití nebo logistiky, ale prostě se mi líbí. Smiřte se s tím.
Tritanová lahev Kor (ano, tenhle materiál skutečně existuje, v periodické tabulce prvků ho najdete hned vedle kryptonitu) má podle svých autorů důležité poslání - šetří životní prostředí. Vyhoďte všechny svoje petky a pořiďte si tuhle oceněnou v designových soutěžích. Že zatížíte prostředí shippingem, je těmhle Amíkům buřt. Lahev vyrábí pracovité mexické ruce (takže koupí zabráníte zavření hi-tec továrny La Fábrica, či jak se tam ty svatostánky jmenují). A jedna půllitrová nádoba stojí dvacku dolarů. Chcete víc? Čtěte.

Digitální technologie podle mnohých zabíjí kvalitu fotografií. Souhlasím. A proto vám teď ukážu rozkošný digitální Lego foťák, kterému neodolá žádný fotograf-amatér s pedofilními sklony. Na Amazonu tohohle krasavce seženete dokonce ve slevě - za necelých 40 dolarů. Plus samozřejmě shipping. Asi jste pochopili, že tady nemá smysl vypočítávat kvality tohohle technického kousku, spíš vám prozradím, že pro zájemce je k mání i Lego videokamera. Seďte a divte se, že to vůbec funguje!

Design Nooka hodinek mě fascinuje už dlouho. Až budu velká, tak si pořídím na každý den jedny. Tenhle měsíc mě fascinuje typ Zem Zot MR, protože má klasický design v netradičním hávu. Rozklíčovat čas je tady - stejně jako u většiny Nooka hodinek - o cviku. Z 12 puntíků a 60 čárek se ale časem dá číst velmi rychle. Co se mi hodně líbí, je kovový pásek, protože všechny moje hodinky ztroskotaly na tomhle detailu. Ale pro kožené konzervativce je tady i tahle volba. K mání je tahle libůstka za 375 dolarů. Jako zadarmo!

Vánoce jsou svátky radosti. Mně by rozhodně vykouzlila úsměv a krásnou barvu na tváři vánoční kolekce kosmetiky Mac A Tartan Tale Collection for Holiday 2010. Oficiální tisková zpráva hlásá, že kolekce oslavuje punk, anarchie, ušlechtilost a noblesu. Příběh skotského tartanu začíná očními stíny. Víc už linkovat nebudu, musela bych se zamknout doma!

Žádné komentáře:

Okomentovat

A teď se vytáhněte vy!