sobota 5. února 2011

Ring of fire

Omlouvám se za více než měsíční pauzu způsobenou běsněním zkouškového období. Jsem zpátky a budu zase otravovat s hloupostmi, které mě zaujaly.

Dnes si dáme speciálek o prstenech, které mě zaujaly. Nejprve taková geekovina (ano, jsem si vědomá toho, že je to idiotský výraz, ale máte něco lepšího?). Našla jsem to úplně náhodou na webu Etsy.com, jehož českou obdobou je Fler. V této tvořílkovské základně objevuje větší množství produktů s Pacmanovskou tématikou, ale tenhle je u mě vítěz.
Další z prstenů, u kterých bych si dala říct, jsem objevila v Designshopu v Doxu. Je od Jana Čapka, má název Catch a je jedním z deseti z limitované kolekce Ring Ring Ring. V tomhle prstenu můžete číst. Tedy máte stejnou optiku jako jeho autor, zjistíte toto: "Motiv jednoduchého otevřeného zámečku uvolňuje skryté napětí, které někteři lidé mohou pociťovat při představě prstenu uvízlého na ruce." Meh. Tady je.

Další prsten je Yves Saint Laurent - Crystal Encrusted Ring a dá se o něm říct, že je to fakt velkej šutr. Pořídíte ho za 195 eur, tedy zhruba za 5 tisíc korun například na serveru MyTheresa.com.  

Look jako z hvězdných válek vám zajistí tenhle kousek z dílny Eddieho Borga. Zaplatíte za něj něco přes 6 tisíc korun, pořídit ho můžete na webu Net-a-porter-com. Doporučuji prolistovat jejich galerie s  prsteny. Překvapivě mezi obyčejnými jewellery jsou zajímavější a divočejší prsteny než v sekci fine jewellery. Který je váš favorit?

Pokud máte rádi spíš klasičtejší šperky, doporučuji například tento zajímavý prsten z řady velmi zábavných produktů značky by:ATM. Stojí v přepočtu kolem 11 tisíc a je to verze známého a zejména v Americe oblíbeného předsvatebního klišé diamond ring. Získat ho můžete i ve stříbrné, černé, ale i v plexi verzi (růžové a zelené).
A na závěr něco zábavného a plastového od neohroženého týmu Minimon, který neopomíná žádné anatomické tabu. Vybírám Brejličky za opravdu velmi přijemných 150 korun. 
Co vy na to?

1 komentář:

  1. Pojem "Ring of Fire" znam spis jako karetni hru nebo pisnicku od Johnyho Cashe...

    OdpovědětVymazat

A teď se vytáhněte vy!